رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان معارفه شد
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی از جمله امام جمعه و شورای شهر اسلامی وزوان، دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و خانم دکترحیدری رئیس دانشگاه نور و دانش میمه در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار شد.

 

به گزارش یوپنا،در این مراسم دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از تلاشهای آقای دکتر حسن رضا یوسفوند تقدیر وتشکر نمود و دکتر احمد موذنی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز وزوان معرفی نمود.

 

یوسفی افزود: انجام تغییر و  تحولات در حوزه های  مختلف  دانشگاه  در  راستای  تحقق اهداف  دانشگاه  است  و  تمام  تلاشمان این است تا با این تغییرات گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم .

 

وی اظهار داشت: دانشگاه برای ارتقای جایگاه خود نیاز به همدلی دارد و این میسر نمیشود مگر با حضور پرنشاط اساتید، پرسنل و دانشجویان که با کمک یکدیگر باید در این راه به نقطه مطلوب برسیم.

 

وی ادامه داد: همه ی ما باید در جهت رضای خداوند متعال و خدمت به مردم و بویژه جامعه دانشگاهی گام برداریم.

در این مراسم آقای دکتر موذنی رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز وزوان در سخنان کوتاهی برنامه های خود را در چهار محور آموزشی، اداری و مالی، پژوهشی و فناوری و دانشجویی و فرهنگی ارائه نمود.

ایشان تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی دانشجویان را از وظایف کارکنان دانست و ضمن تشکر از زحمات دکتر حسن رضا یوسفوند، از همکاران خواست دیدگاه و پیشنهاد سازنده خود را برای کیفی سازی فعالیتها و اجرای سیاست های دانشگاه ارائه کنند.

 

در پایان با اهداء لوح تقدیر از طرف رئیس استان، مسئولان شهرستانی و همچنین پرسنل و اساتید دانشگاه از دکتر حسن رضا یوسفوند و دکتر احمد موذنی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.