این دانشگاه می تواند به اشتغال پایدار کشور کمک کند/ تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه
این دانشگاه می تواند به اشتغال پایدار کشور کمک کند/ تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی در دانشگاه

دکتر کریمی معاون پژوهشی ،دکتر حاج حسینی مدیر کل کارآفرینی ،دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز طی نشستی با دکتر محمد کبیری معاون وزیر کار راهکارهای تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی را در دانشگاه پیام نور مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر محمد جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید از دانشگاه پیام نور استان البرز، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور با امکانات و ظرفیتهای موجود خواهد توانست به اشتغال پایدار در کشور کمک کند.

کبیری دانشگاه پیام نور را یک ظرفیت بسیار خوب دانشگاهی در کشور معرفی کرد و گفت:دانشجویان این دانشگاه نیز با فضای کسب و کار نامانوس نیستند و ما در حوزه تعاون این وزارتخانه قصد داریم با تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار دانشگاه و بخش خصوصی به عناون یک شتاب دهنده به کسب وکار نیروهای جوان و خلاق این دانشگاه رونق ببخشیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صندوق ضمانت کارآفرینی نیز به عنوان شتاب دهنده در مجموعه ما عمل خواهد کرد و انتظار میرود دانشگاه دانشجویان و اساتید توانمند خود را جهت ثبت ایده،پروژه و هرگونه طرح اشتغالزا به این مسیر هدایت کند.

دکتر کبیری افزود: رویکرد مهم ما، توسعه نوآوری وافزایش بهره وری در بخش تعاون است وبدنبال این هستیم که از تشکیل تعاونی های دانش بنیان و تعاونی های نوآور که دانش بنیان نیستند اما اقداماتشان شفاف و نوآورانه است ،حمایت جدی نماییم و با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد دانشگاه پیام نور آماده همکاری مشترک هستیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان اظهار امیدواری کرد که مجموعه این بسته‌های حمایتی تعاون بتواند روند سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های بخش تعاون را در سطح کشور تسریع کند تا در شرایط اقتصادی فعلی بتوان با استفاده از ظرفیت تعاون از مردم حمایت نمود ومشکلات آنان را مرتفع ساخت.

 

http://alborz.pnu.ac.ir/Portal/picture/?1524286/7241