ثبت اختراع در حوزه امنیت شبکه های کامپیوتری بی سیم توسط پیام نوری
ثبت اختراع در حوزه امنیت شبکه های کامپیوتری بی سیم توسط پیام نوری

حسین خلیل نسل مسئول آمار و اطلاعات ستاد استان دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی موفق به ثبت اختراع و دریافت گواهی اختراع از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حوزه مربوطه شد.

 

 


به گزارش یوپنا،حسین خلیل نسل از ابواب جمعی ستاد استانی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی موفق به ثبت اختراع خود در حوزه امنیت شبکه های کامپیوتری بی سیم شد .

 


دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با تایید و اعلام این موضوع و تبریک افتخار آفرینی این کارمند گفت : پشتکار شاه کلید موفقیت در تمامی زمینه های علمی و پژوهشی هست و اگر بتوانیم زمینه را برای جوانان و پژوهشگران فراهم کنیم ، قطع یقین شاهد پیشرفت های چشمگیری در تمامی حوزه های علم و فناوری خواهیم بود .

 


دکتر معصومی با تاکید بر نقش جوانان در تضمین آینده کشور و لزوم توجه به این ظرفیت ، گفت : در هر عرصه ای که جوانان حضور داشته اند شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری بوده ایم و دشمنان نظام همواره از همین موضوع ترس و واهمه داشته و دارند .

 


خلیل نسل نیز ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته توسط مسئولین دانشگاه و استان ، در خصوص اختراع صورت گرفته ، گفت : این اختراع مرتبط با حوزه امنیت شبکه های کامپیوتری بی سیم می باشد که می تواند امنیت مودم های وایرلس را افزایش داده و اتصالات ناشناس به مودم را شناسایی ، اطلاع رسانی و تدابیر امنیتی را اتخاذ کند.

 


وی تصریح کرد که اختراع مذکور تحت عنوان
Wi- Fi security guard   از طریق پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات ، که مربوط به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است ، استعلام و پس از تائید نهایی جهت صدور گواهی ثبت اختراع به قوه قضائیه اعلام و توسط اداره ثبت اختراعات و مرکز مالکیت معنوی منجر به صدور گواهی گردیده است .