آماده برگزاري دوره هاي ضمن خدمت براي همه ارگان ها با كيفيت بالا هستيم
آماده برگزاري دوره هاي ضمن خدمت براي همه ارگان ها با كيفيت بالا هستيم

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس در نشست معاون توسعه مديريت و منابع استانداري فارس با مديران دانشگاه به بخشهايي از توانمندي ها و پتانسيل هاي دانشگاه پيام نور در استان فارس اشاره كرد و اظهارداشت: دانشگاه پيام نور در فارس در ۴۰ مركز و واحد با ۲۵۰ عضو علمي و ۹۰۰ كارمند در حال خدمت رساني به ۳۱هزار دانشجو است.

به گزارش یوپنا،دكتر محمدحسن صيف اضافه كرد: با تلاشهاي صورت گرفته، فرمايش مقام معظم رهبري پيرامون در قله بودن استان فارس، در دانشگاه پيام نور فارس تحقق يافته به نحوي كه اين استان در اكثر بخشها خصوصا در بخش جذب دانشجو در مقايسه با سايراستانها در رتبه برتر قرار دارد.

وي ، ظرفيت هاي آزمايشگاهي و كارگاهي استان فارس در كشور را كم نظير ذكر كرد و يادآور شد: با راه اندازي حلقه هاي نوآور، هم اكنون ۱۲ شركت دانش بنيان در دانشگاه پيام نور فارس فعال دارند.

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس به اعطاي مجوز سازمان مديريت و برنامه ريزي به دانشگاه پيام نور براي اجراي دوره هاي ضمن خدمت براي سازمانها و ادارات اشاره كرد و دراين خصوص اظهارداشت: آماده برگزاري دوره هاي آموزشي و ضمن خدمت براي همه ارگان ها با كيفيت بالا هستيم.

دكتر صيف، در بخش ديگري از سخنان خود به بيان برخي درخواست ها از معاون مديريت و توسعه منابع انساني استانداري فارس پرداخت و خواستار همكاري استانداري فارس در ساخت المان شهداي گمنام، تكميل ساختمان هاي نيمه كاره فرهنگي وآموزشي،رفع دغدغه اياب وذهاب دانشجويان پيام نور در شيراز، حضور اعضاي هئيت علمي در كميسيون هاي تخصصي وكارگروه هاي پژوهشي استان شد.

گفتني است دراين نشست دكتر آيت ا… رزمجومشاور استاندار فارس در امور دانشگاه ها، معاون دانشگاه پيام نور استان و جمعي از مديران دانشگاه پيام نور فارس و مركز شيراز نيز حضور داشتند.