۱۳ هزار دانشجو از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استقبال کردند
۱۳ هزار دانشجو از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور استقبال کردند

بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ۱۲ تا ۱۴ آبان به میزبانی استان کرمان برگزار و ۲۱۲ نفر از منتخبان استانی در بخش‌های ششگانه آوایی، ادبی، فناوری، پژوهشی، معارفی و هنری جشنواره رقابت کردند.

به گزارش یوپنا؛ علیرضا محدثی زرندی امروز  در مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: امید دارم مجموعه اقداماتی که دانشگاه پیام نور استان در خصوص جشنواره با برنامه ریزی هایی که داشته،  موجبات رضایت را فراهم کرده باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان و دبیر اجرایی جشنواره در ادامه افزود: امیدوارم یکی از اهداف این جشنواره که مهم ترین آن ها بسط، توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه دانشجویان است؛ محقق شده باشد.

وی ابراز داشت: تلاش داشتیم در طول جشنواره هم سطح کیفی مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد و همچنین مسائل جنبی جشنواره، کارگاه های آموزشی، مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن و نشست های تخصصی موجبات رضایت باشد و شأن و شخصیت عزیزان این جشنواره رعایت شده و رضایت نسبی داشته باشند.

محدثی در ادامه با ابراز اینکه برگزاری این چنین جشنواره ای نیازمند برنامه ریزی هایی زیادی است، افزود: از حمایت و تعاملی که نهادها و سازمان ها که در سطح استان داشتند تشکر می کنم و آروزی توفیق و سربلندی دارم.

دکتر رستمی در این مراسم با اشاره به توصیه و فرموده مقام معظم رهبری که می فرمایند”آنچه مهم است این است که قدر قرآن را بدانیم” گفت: حدود ۱۳ هزار و ۳۱۳ نفر مجموع دانشجویانی هستند که در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش آوایی و بیش از ۹ هزار نفر در بخش معارف و بقیه در بخش های دیگر بودند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی استان کرمان و مدیر اجرایی جشنواره ضمن تشکر از کمیته های مختلفی که در این جشنواره همراهی و کمک کردند، افزود: از این تعداد شرکت کننده بیش از ۲۰۰ دانشجو در بخش های مختلف رتبه آوردند.

گفتنی است، بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور ۱۲ تا ۱۴ آبان به میزبانی استان کرمان برگزار و ۲۱۲ نفر از منتخبان استانی در بخش‌های ششگانه آوایی، ادبی، فناوری، پژوهشی، معارفی و هنری جشنواره  رقابت کردند که در پایان رقابت‌ها ۸۰ نفر به عنوان برتر اول تا سوم دست می‌یابند؛ ۱۰ نفر از منتخبان شرکت کننده در جشنواره از استان کرمان هستند؛ ۵۰۰ مرکز واحد دانشگاه پیام نور در این جشنواره دخیل بودند.