تسهیلات ویژه برای دانشجویان بدهکار شهریه در استان فارس
تسهیلات ویژه برای دانشجویان بدهکار شهریه در استان فارس

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: امکان برخورداری ازطرح معافیت بدهی شهریه ۶۳ هزار دانشجوی عدم مراجعه دانشگاه پیام نور شهرهای فارس، فقط تا ۱۵ بهمن ماه وجود دارد.

 

به گزارش یوپنا،دکتر صیف در نشست روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس اظهارداشت: با تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران در سراسر استان، دانشگاه پیام نور استان جزو برترین های کشور در پذیرش دانشجویان جدید قرار دارد.

وی تعداد دانشجویان عدم مراجعه از دهه ۸۰ تاکنون را ۶۳هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد بیش از ۱۰هزار نفر بالای ۱۰۰واحد درس گذرانده وتنها با گذراندن یک یا دوم ترم می توانند فارغ التحصیل شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس یادآور شد: با تصمیم ویژه دانشگاه پیام نور، فرصت طلایی برای دانشجویان ترک تحصیل کرده به وجود آمده که این دسته از دانشجویان درصورت مراجعه به دانشگاه و درخواست بازگشت به تحصیل، از معافیت کامل بدهی های قبلی شهریه، برخوردار می شوند.

صیف همچنین از امکان استفاده از مهمانی در مراکز وواحدهای مورد نظر دانشجو نیز خبرداد و یادآور شد: این دانشجویان حتی برای درخواست بازگشت به تحصیل خود می توانند به هر یک از مراکز وواحدهای دانشگاه در شهرهای فارس مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس یادآور شد: فرصت یادشده به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و این فرصت دوباره برای دانشجویان بدهکار تکرار نمی شود.

دکتر مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین نشست با اشاره به برخی آمارها در جذب پذیرش دانشجوی کارشناسی و ثبت نام فراگیر اظهارداشت: دانشگاه پیام نور در جامعه و بین مردم از اقبال ویژه ای برخوردار است.

وی اضافه کرد:علی رغم همه محدودیت ها و فضای رقابتی، امسال موفق به جذب و ثبت نام بخش زیادی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور شده ایم.

وی یکی از اولویت های مهم دانشگاه پیام نور استان فارس را توسعه تحصیلات تکمیلی ذکر کرد ویادآور شد: مراکز وواحدها برای ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد تلاش کنند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست تعدادی از مدیران ستادی و روسای مراکز وواحدها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند