افتتاح دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشجویان پیام نور کشور
افتتاح دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشجویان پیام نور کشور

دبیرخانه کانون های هلال احمر دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشور با حضور مسئولین سازمان مرکزی و ستاد استان همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم ( ص ) ، افتتاح شد.

به گزارش یوپنا دکتر محمدی مدیر کل فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: استان آذربایجان شرقی دربین دانشگاه های پیام نور همواره جزو استانهای برتر در جشنواره های مختلف فرهنگی و دانشجویی است و معمولا درصد بالایی از عناوین و جوایز را به خود اختصاص می دهد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های کانون های مختلف دانشگاه پیام نور ، از برنامه ریزی کامل برای همه گیر شدن این فعالیت ها بر اساس علایق دانشجویان خبر داد و گفت : امیدوارم در سفر بعدی خود به استان آذربایجان شرقی شاهد ایجاد و فعالیت کانون هلال احمر در تمامی مراکز و واحدهای استان آذربایجان شرقی باشم .

گفتنی است دراین مراسم دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از حضور مسئولین سازمان و اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی دانشجویان در قالب کانون های مختلف ، گفت : استان آذربایجان شرقی همواره یکی از استان های برتر در فعالیت های فرهنگی در بین دانشگاههای پیام نور کشور بوده و کانون هلال احمر این دانشگاه یکی از فعال ترین کانون هایی هست که در حال فعالیت است .

وی با اشاره به ماهیت ذاتی و فلسفه کاری هلال احمر در کشور و سطح بین المللی ، اعضای این کانون و فعالین آن را جزو انسانهای فداکار و از خود گذشته دانسته و گفت : دانشجویان و سایر اقشار مردم که حاضر به فعالیت در این حوزه هستند واقعا الهام بخش زندگی و فداکاری و شجاعت هستند و امیدوارم بتوانیم با حمایت از این جوانان آینده ای روشن را برای آنان رقم بزنیم .

شایان ذکر است کانون هلال احمر مرکز تبریز با حدود ۳۰۰ نفر عضو فعال ، در حال حاضر آماده اعزام به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی جهت کمک به هموطنان خود هستند.