دانشگاه پیام نور بهترین گزینه برای تحصیل ورزشکاران
دانشگاه پیام نور بهترین گزینه برای تحصیل ورزشکاران

دروازه بان تیم فوتبال ساحلی ایران و دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز مهریز، تحصیل را در کنار ورزش ضروری دانست و گفت: تحصیل، شخصیت ورزشکار را شکل داده و موجب اعتماد به نفس و ارتقای بیشتر می شود.

به گزارش یوپنا،حمید بهزادپور گفت:دانشگاه پیام نور بهترین گزینه برای ادامه تحصیل ورزشکاران و شاغلان است چرا که علاوه بر کیفیت مطلوب آموزشی، با توجه به گستردگی در داخل و خارج از کشور، در هر شرایطی دسترسی به تحصیل را آسان می کند.

وی افزود: اگر در دانشگاه پیام نور شهر خود قبول شوید هم می توانید در کنار خانواده باشید هم به کار و درس برسید اما برای افرادی مثل من که به خاطر شرکت در اردوها یا مسابقات یا عضویت در باشگاه های مختلف ممکن هست مجبور به اقامت در مناطق مختلف کشور شوند هم باز بهترین گزینه به شمار می رود، چون پیام نور تقریبا همه جای کشور حتی شهرهای کوچک هم شعبه دارد و می توان برای کلاس ها به آنجا رفت و حتی همان جا امتحان داد. جالب تر این که حتی اگر برای اردو یا مسابقات، خارج از کشور هم باشم در کشورهای زیادی نمایندگی دارد.

وی دانشگاه پیام نور را دانشگاه محرومین و خانواده های کم برخوردار دانست و گفت: شهریه کم دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه ها، شرایط بهتری را برای تحصیل علاقه مندان در مناطق محروم فراهم می کند.

بهزاد پور با عنوان اینکه فوتبال را از ۱۳ سالگی آغاز کرده، به نحوه ورودش به فوتبال ساحلی اشاره کرد واظهار داشت: ورود من به فوتبال ساحلی کاملا اتفاقی بود. زمانی که درگیر تمریناتم بودم  در شرکت گاز استان یزد هم کار می کردم یکی از همکاران من در شرکت گاز، بازیکن فوتبال ساحلی تیم گلساپوش یزد بود. او به من پیشنهاد داد در این تیم هم تست بدهم من هم پذیرفتم و قبول شدم  پس از۶ ماه بازی در تیم گلسا پوش یزد،  به تیم ملی دعوت شدم.

لازم به ذکر است، بهزادپور تاکنون افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به ؛

تندیس دستکش طلایی بهترین دروازه بان پنج قاره دنیا ۲۰۱۸ امارات،

دستکش طلایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران،

تندیس بهترین دروازه بان تورنمنت کشور بلاروس و  مدال قهرمانی المپیک ساحلی  اشاره کرد.