ایجاد هسته توانمندسازی  کمیته امداد استان قم با همکاری دانشگاه پیام نور استان
ایجاد هسته توانمندسازی  کمیته امداد استان قم با همکاری دانشگاه پیام نور استان

میرشکار مدیر کل کمیته امداد استان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این نهاد در سطح استان خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از مدیران این سازمان و اساتید دانشگاه پیام نور شدند.

به گزارش یوپنا دکتر محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در این نشست  اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور قم در قالب اردوهای جهادی و خدمات مرکز مشاوره در مناطق محروم استان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشتند.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: دانشگاه پیام نور قم آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری علمی در زمینه های اجتماعی در کاهش فقر در جامعه را دارد. ایشان نگاه پژوهش محور در فعالیتهای کمیته امداد و فعال سازی مسئولیت نخبگان و افراد صاحب نظر در روند کاهش فقر را اقدامی مثبت از سوی کمیته امداد استان قم دانست.

همچنین مدیرکل کمیته امداد استان قم در این نشست اظهار داشت:  در حال حاضر حضور بدنه علمی در کنار بدنه اجرایی می تواند حلقه مفقوده در روند محرومیت زدایی استان باشد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات علمی، مشاوره و همفکری اعضای علمی دانشگاه پیام نور در روند محرومیت زدایی در سطح استان با مدیران کمیته امداد می تواند بسیار مفید باشد.

در پایان مقرر شد معرفی نماینده از سوی دانشگاه و تشکیل کارگروه در اولویت قرار گیرد.