اهدا بیش از ۱۵۰۰جلد کتاب توسط نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه پیام نور میانه
اهدا بیش از ۱۵۰۰جلد کتاب توسط نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه پیام نور میانه

با انجام رایزنی های مستمر و پیگیری صورت گرفته تعداد ۱۶۸۵ جلد کتاب به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در زمینه های مختلف علمی ، از مجموعه کتابخانه نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه پیام نور مرکز میانه اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از زحمات همکاران مرکز میانه در تحقق این امر مهم و تاکید بر گسترش فرهنگ کتاب خوانی در بین جوانان و دانشجویان در مراکز دانشگاهی ، گفت : امیدوارم درراستای افزایش سرانه مطالعه کشور که متاسفانه در حد مطلوبی نیست ، با برنامه ریزی و تدوین برنامه های تاثیر گذار ، قدم های موثری برداریم .

دکتر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میانه نیز گفت : در طی ماه های گذشته مکاتباتی را با نهاد ریاست جمهوری جهت تجهیز کتابخانه دانشگاه داشتیم که به لطف الهی و پیگیری های صورت گرفته این مهم محقق شد و کتاب های ارسالی پس از کدگزاری در سیستم کتابخانه مرکز، جهت استفاده دانشجویان و کارکنان و اساتید آماده شد.

دکتر مرادی در پایان در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ، گفت : هر اندازه بتوانیم در زمینه کتابخوانی و ترویج فرهنگ آن سرمایه گذاری کنیم به همان اندازه در آینده شاهد نتایج درخشان و تاثیر گذار آن در حوزه های مختلف اجتماعی خواهیم بود.