جلسه هماهنگی دانشگاه پیام نور استان با نمایندگی بیمه تجارت نو
جلسه هماهنگی دانشگاه پیام نور استان با نمایندگی بیمه تجارت نو

در راستای تامین منافع همکاران علمی و اداری دانشگاه پیام نور استان جلسه هماهنگی با نمایندگی بیمه تجارت نو در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش  یوپنا،دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان در نشستی که با اعضای نمایندگی بیمه تجارت نو به عنوان طرف قرارداد جدید بیمه تکمیلی دانشگاه ، ضمن تاکید بر تامین مسائل رفاهی و توجه به این امر مهم ، گفت : انتظار داریم تعهدات ذکر شده در قرار داد فی مابین دانشگاه پیام نور و بیمه تجارت نو ، به نحو احسن و در زمان مقرر انجام پذیرد تا هیچ کدام از همکاران علمی و اداری دانشگاه در این زمینه مشکلی احساس ننمایند.
دکتر معصومی با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی امروزی و نیاز بسیاری از اقشار جامعه به وجود بیمه تکمیلی ، گفت : ما در دانشگاه آماده ایم تا با ایجاد بسترهای لازم و همکاری متقابل ، شاهد ارائه خدماتی به روز و مناسب از سوی بیمه تجارت نو باشیم.

آقای اقتصاد خواه مدیر بیمه تجارت نو استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ابراز خرسندی از عقد قرارداد فی مابین و برگزاری این جلسه هماهنگی ، گفت : امیدوارم بتوانیم با هم افزایی و تعامل مناسب شاهد ارائه خدماتی مناسب از سوی بیمه تجارت نو به پرسنل دانشگاه پیام نور باشیم .

در این جلسه رایزنی های لازم جهت هماهنگی و نحوه حضور نماینده بیمه در دانشگاه جهت اخذ مدارک همکاران و نیز انجام به موقع پرداختی های همکاران ، صورت گرفته و تصمیمات لازم جهت ارائه بهینه خدمات مدنظر اخذ شد.