دکتر معصومی : از استعداد و توانایی شما عزیزان در رشد و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده خواهیم کرد
دکتر معصومی : از استعداد و توانایی شما عزیزان در رشد و توسعه فرهنگ قرآنی استفاده خواهیم کرد

همزمان با جلسه ماهانه شورای فرهنگی استان ، با حضور همه اعضای شورا ، از دانشجویان مقام آور دانشگاه پیام نور استان در جشنواره قرآن و عترت که اخیرا به میزبانی استان کرمان برگزار شد ، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش یوپنا،کاروان دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی که با ۱۴ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای پیام نور کشور شرکت کرده بودند ، موفق به کسب ۱۲ مقام برتر در بخش های مختلف جشنواره شدند.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از زحمات این دانشجویان و اعلام حمایت دانشگاه از این استعدادها و توانایی های دانشجویی ، گفت : در راه رشد و توسعه فرهنگ قرآنی و آشنایی دانشجویان با اثرات مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی ، از استعدادهای شما عزیزان بهره مند خواهیم شد و با برنامه ریزی و تعامل بیش از پیش در این راه ارزشمند قدم های موثری برخواهیم داشت.

دکتر معصومی با اشاره به ظرفیت های بالای دانشجویی دانشگاه پیام نور در زمینه های مختلف علمی ، پژوهشی ، هنری ، ورزشی ، فرهنگی و … گفت : باید با تدوین برنامه های کاربردی در راستای کشف و پرورش استعدادهای دانشجویی تلاش نماییم و از انرژی و نیروی جوانی آینده سازان کشور ، برای ترسیم آینده ای روشن و پیشرفته بهره مند شویم .

دانشجویان مقام آور حاضر در جلسه نیز ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته توسط مسئولین دانشگاه ، به بیان نکته نظرات و دیدگاهها و دغدغه های خود در حوزه فرهنگی پرداخته و آمادگی خود جهت همکاری با دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی را اعلام کردند.

در این جلسه و در حضور اعضای شورای فرهنگی استان ، با اهدا لوح تقدیر که به امضای دکتر ناجی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور رسیده بود ، از دانشجویان مقام آور تجلیل و قدردانی بعمل آمد.