عضو علمی دانشگاه پیام نور کرج پژوهشگر برتر استان شد
عضو علمی دانشگاه پیام نور کرج پژوهشگر برتر استان شد

کمیته علمی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز دکتر حمید سعیدیان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه پیام نور گروه علوم پایه در رشته شیمی با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر پژوهشگران به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی شد.

به گزارش یوپنا دکتر حمید سعیدیان  هدف از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش را تشویق و ترغیب جوانان و دانشجویان به فعالیت در حوزه‌های پژوهشی، تولید و فناورانه و نمایش توانمندی‌های جوانان فعال در این حوزه‌ها عنوان کرد.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان البرز همچنین عنوان کرد: برای بنده نیز افتخار بزرگی است که نام دانشگاه پیام نور در گروه علوم پایه در استان البرز بویژه در حوزه پژوهش بواسطه کسب این رتبه بدرخشد.

دکتر حمید سعیدیان دانش آموخته ممتاز دوره دکترای تخصصی شیمی آلی از دانشگاه صنعتی شریف است و در حال حاضر دانشیار و عضو علمی گروه شیمی در دانشگاه پیام نور مرکز کرج و مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور البرز می باشد.

گفتنی است، هفته پژوهش استان البرز با حضور دانشگاهیان استان البرز با حضور استاندار،روسای دانشگاهها و استادان دانشگاه، پژوهشگران و جمعی دیگر از مسوولان استانی و کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گشایش یافت.