تحصیل ۶ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و ارشد این دانشگاه/ مجوز گرفتن برای ایجاد رشته های دکتری
تحصیل ۶ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و ارشد این دانشگاه/ مجوز گرفتن برای ایجاد رشته های دکتری

حدود ۶ هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در پیام نور مرکز تهران غرب مشغول به تحصیل می باشند.

دکتر دیانت رئیس دانشگاه پیام نور تهران غرب در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا اظهار داشت: دانشگاه پیام نور تهران غرب کلیه رشته های علوم اجتماعی مانند اقتصاد، مدیریت و گرایش های آن، حسابداری، علوم سیاسی و جامعه شناسی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.

وی ادامه دارد: در حوزه رشته های مدیریت دانشگاه پیام نور تهران غرب یکی از قویترین مراکز علمی در سطح کشور می باشد که در دو گرایش مدیریت رسانه و مدیریت آی تی در مقطع ارشد دانشجو دارند که این دو رشته بازار کار بسیار خوبی دارند و معمولا فارغ التحصیلان این رشته ها جذب بازار کار می شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور تهران غرب درباره تعداد دانشجوی های این مرکز گفت: حدود ۶ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز در حال تحصیل می باشند که کارشناسی ارشد ۴۰ تا گرایش و کارشناسی هم ۱۰ رشته داریم که ۱۸۰۰ دانجشجوی کارشناسی و نزدیک به ۴ هزار تا در مقطع ارشد مشغول به تحصیل می باشند.

وی درباره مقطع دکتری تهران غرب گفت: در حال حاضر دانشجوی دکتری نداریم ولی مجوزهایی برای مقطع دکتری در ۳ رشته گرفته ایم که هنوز عملیاتی نشد.

دکتر دیانت درباره برنامه های این مرکز گفت: دو برنامه استزاتژیک و راهبردی مد نظر داریم یکی تبدیل آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در ساختمان ۶ طبقه و دیگری ایجاد مجتمع فرهنگی رفاهی در یک و نیم هکتار زمین برای درآمدزایی بیشتر دانشگاه می باشد.