دانشگاه پیام نور فارس؛ ميزبان كنفرانس ملي فقه، حقوق و فرهنگ
دانشگاه پیام نور فارس؛ ميزبان كنفرانس ملي فقه، حقوق و فرهنگ

رئيس كانون وكلاي دادگستري استان هاي فارس و كهگيلويه و بويراحمد از برگزاري كنفرانس ملي «فقه، حقوق و فرهنگ» در تاريخ ۲۰ اسفندماه جاري در شيراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا هومان پارسا، افزود: این برنامه از سوی دانشگاه پیام نورفارس با مشارکت وهمکاری دادگستري استان، كانون وكلاي استان و دیگر سازمانهای مرتبط برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت Law98.ir از شرایط ثبت نام اطلاع یابند.آخرین مهلت ثبت نام وارائه مقاله ۳۰ دی ماه می باشد.

پارسا اظهار كرد: كانون وكلاي استان هاي فارس و كهگيلويه و بويراحمد در چارچوب فعاليت هاي فرهنگي و هنري كه دارد بعد از برگزاري شب شعر و جشنواره هاي هنري دست به اقدام مبتكرانه زده كه تاكنون سابقه نداشته است و ان برگزاري جشنواره عكس دادبان است كه اين جشنواره در حوزه حقوقي اجرا خواهد شد.

رئيس كانون وكلاي فارس و كهگيلويه و بويراحمد همچنين از برگزاري آزمون سراسراي ورودي وكالت در ماه جاري در شيراز خبر داد و گفت: در اين آزمون بيش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر مشاركت داشتند كه ۱۲۵ نفر از اين ميان تعداد برگزيده خواهند شد و از اين تعداد ۵۰ نفر از استان كهگيلويه و بويراحمد و ۷۰ نفر از استان فارس خواهند بود.