انعقاد بزرگ‌ترین  قرارداد فناورانه دانشگاه پیام نور
انعقاد بزرگ‌ترین  قرارداد فناورانه دانشگاه پیام نور

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور از انعقاد بزرگترین قرارداد فناورانه این دانشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش یوپنا،  دکتر محمد علی کریمی افزود: این قرارداد به ارزش۳۰ میلیارد ریال فی بین شرکت فراشیمی ایلام به نمایندگی حمید باختری و شرکت فناوری نانورسیس به مدیرعاملی  حسن کرمی دانشیار دانشگاه پیام‌نور استان زنجان منعقد شد.
وی اظهار داشت: بر اساس این قرارداد، سه دستگاه بالمیل تولید نانو پودر طراحی و ساخته خواهد شد و در اختیار شرکت طرف قرارداد قرار می گیرد که سهم بالاسری دانشگاه نیز ۱۰ درصد است.
دکتر محمدعلی کریمی نمایشگاه هفته پژوهش را فرصت مناسبی برای حضور و معرفی توانمندیهای زیرساختی و اساتید توانمند دانشگاه پیام نور دانست و گفت: اتفاقات چند سال اخیر در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عظیم در سطح ملی با مجموعه‌های متولی خارج از دانشگاه و حمایت از رویکرد این حوزه برای دستیابی سریع به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم، نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.
شایان ذکر است، این قرارداد امروز صبح با حضور و امضای مدیران عامل شرکت‌های مذکور ، دکتر کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام‌نور منعقد شد.