رقابت ۲۸۴ دانشجوی دانشگاه پیام نور در المپیاد منطقه ای
رقابت ۲۸۴ دانشجوی دانشگاه پیام نور در المپیاد منطقه ای

۲۸۴ داوطلب دانشگاه پیام نور در ۱۰ رشته؛ حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، زیست شناسی، زبان و ادبیات فارسی، الهیات(علوم قرآن و حدیث)، مهندسی عمران، شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، با داوطلبین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در ۲۵ امین المپیاد غیر متمرکز منطقه ای رقابت می کنند.

به گزارش یوپنا، دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه این المپیاد در مناطق ۱۰گانه به صورت همزمان در ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ به صورت تشریحی برگزار می شود ، افزود: در این آزمون فقط دروس امتحانی مشخص شده است و منبع و ماخذ تعریف شده ای ندارد.

وی تکمیل فرم تعهدنامه شرکت در آزمون المپیاد توسط داوطلبان (نفرات اصلی) را الزامی دانست و افزود: هزینه شرکت داوطلبان درآزمون توسط دانشگاه پرداخت می شود و از این جهت داوطلبانی که اعلام آمادگی می کنند و در آزمون حضور ندارند، باید این هزینه را به حساب دانشگاه عودت دهند.

وی در پایان اظهار داشت: انتخاب و گزینش دانشجویان داوطلب از دانشگاه پیام نور برای شرکت در المپیاد غیر متمرکز منطقه ای بر اساس بالاترین معدل در رشته و منطقه صورت گرفته و این داوطلبان به گونه ای انتخاب شده اند که در نیمه دوم ۹۸-۹۹ دانشجو باشند و تا قبل از ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ دانش آموخته می شوند.