برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در نیمسال جاری / سهم ۲۴ درصدی برگزاری آزمون های الکترونیکی
برگزاری حدود ۶۰۵ هزار نفر آزمون الکترونیکی در نیمسال جاری / سهم ۲۴ درصدی برگزاری آزمون های الکترونیکی

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: آزمون پایان نیمسال اول ۹۸-۹۹ دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه آغاز و تا ۲۴ دی طبق برنامه زمان بندی، به صورت متمرکز و همزمان در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.

به گزارش یوپنا، دکتر محمدرضا زمانی امروز در حاشیه جلسه هیات رئیسه با عنوان اینکه آزمون های دانشگاه پیام نور در نهایت دقت و با حفظ امنیت خاطر دانشجویان برگزار می شود، افزود: در نیمسال جاری، ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار نفر آزمون برای ۳۹۱ هزار و ۳۹۶ نفر دانشجو در ۴۸۴ مرکز داخل کشور در حال برگزاری است.
وی افزود: در حال حاضر ۶۰۴ هزار و ۱۹۶ نفر آزمون الکترونیکی در ۵۰۷ مرکز داخل و خارج از کشور دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
دکتر زمانی با اشاره به روند رو به رشد دو سال اخیر دانشگاه در افزایش سهم آزمون های الکترونیک خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور در رویکردی جدید به دنبال تقویت زیرساخت های الکترونیکی برای برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی با هدف تبیین مدیریت سبز، حذف کاغذ و حفظ محیط زیست است که در این زمینه نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته است و در این نیمسال۲۴ درصد آزمون های پایان ترم دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.