دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور ارتقای های جدید اعضای علمی دانشگاه را اعلام کرد
دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور ارتقای های جدید اعضای علمی دانشگاه را اعلام کرد

یک عضو علمی پیام نور به مرتبه استادی،۶ عضو علمی به مرتبه دانشیاری و۲۱ عضو علمی به مرتبه استادیاری دانشگاه پیام نور ارتقا یافتند.

به گزارش یوپنا دکتر مرتضی محسنی دبیر هیات ممیزه دانشگاه پیام نور از ارتقای یک عضو علمی به مرتبه استادی،۶عضو علمی به مرتبه دانشیاری و۲۱ عضو علمی به مرتبه استادیاری خبر داد و گفت: در آخرین جلسه هیات ممیزه، آقای دکتر مصطفی طالشی عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقا یافت. همچنین خانم دکتر سمیه محمدیان کزاز عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته مهندسی شیمی، آقایان؛ دکتر جواد صالحی عضو هیات علمی مرکز بافت در رشته حقوق بین الملل، دکتر حیدر جهانبخش عضو هیات علمی مرکز تهران در رشته معماری، دکتر محمد حمیدی عضو هیات علمی مرکز نطنز در رشته ریاضی، دکتر امیرحسام زعیم عضو هیات علمی مرکز سپیدان در رشته ریاضی و دکتر علی‌رضا سلیمانی عضو هیات علمی مرکز شاهین‌دژ در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری، از مرتبه استادیاری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.
دبیر هیات ممیزه با عنوان اینکه در این جلسه بیست و یک عضو علمی نیز با تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده شان از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری ارتقا یافتند، افزود: تایید مدارک فراغت از تحصیل و پرونده ارتقاء از مرتبه مربی به مرتبه استادیاری چهار تن از اعضای علمی دانشگاه «فنی و حرفه‌ای» از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
لازم به ذکر است، طبق ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی پرونده های ارتقای مرتبه دانشگاه «فنی و حرفه ای» به هیات ممیزه دانشگاه پیام نور واگذار شده است.