دانشجویان باید علاوه بر علم و تجربه در حوزه اخلاق و معنویت سرآمد باشند
دانشجویان باید علاوه بر علم و تجربه در حوزه اخلاق و معنویت سرآمد باشند

دانشجویان باید علاوه بر علم و تجربه اخلاقیات و معنویت خود را نیز افزایش دهند، و توسعه این امر مهم وظیفه دانشگاهیان و حوزه را دوچندان کرده است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبوی مسئول نهاد نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در نشست کارگاه آموزشی به عنوان گزاره های اخلاقی بیانیه گام دوم انقلاب در مرکز بندرعباس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در ۲۴ بهمن سال گذشته درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده بودند، گفت: برنامه گام دوم انقلاب با زحمات فراوان و با فکر برای ۴۰ سال آینده کشور طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به اینکه باید علم و پژوهش در دانشگاه ها توسعه یابد اظهار داشت: دانشجویان باید علاوه بر علم و تجربه اخلاقیات و معنویت خود را نیز افزایش دهند، و توسعه این امر مهم وظیفه دانشگاهیان و حوزه را دوچندان کرده است.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استفاده از ظرفیت فضای مجازی را فرصت بسیار مناسبی برشمرد و افزود: اگر از این ظرفیت به درستی استفاده نشود، آسیب و تهدید بزرگی است و این وظیفه اساتید دانشگاه می باشد که در این حوزه باید دقت بیشتری نمود.

دکتر نبوی در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث طلاق عاطفی اشاره کرد و راهکارهایی جهت توسعه اخلاق و معنویت ارائه نمود.