۲۳ فروردین شروع کلاس های الکترونیکی استان
۲۳ فروردین شروع کلاس های الکترونیکی استان

خوشبختانه در اين زمينه دانشگاه پيام نور زير ساخت و تجربيات خوب و ارزنده اي دارد و ميتوانيم با حداقل تغييرات از اين مرحله با سربلندي عبور كنيم.

به گزارش یوپنا دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری طی نشستی با معاون و مدیران ستاد دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و اعیاد خجسته شعبانیه و آرزوی سلامتی برای دانشگاهیان و خانواده محترمشان  اظهار کرد : باتوجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا وبمنظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، کلیه کلاسهای تئوری دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در۱۱ مرکز و واحد استان  تا زمان برگزاری کلاسهای عادی دانشگاه، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار خواهد شد.

ايشان با اشاره به اطلاع رساني صحيح و به موقع جهت بهره مندي دانشجويان از امكانات فراهم شده، تاکید کرد: خوشبختانه در اين زمينه دانشگاه پيام نور زير ساخت و تجربيات خوب و ارزنده اي دارد و ميتوانيم با حداقل تغييرات از اين مرحله با سربلندي عبور كنيم.

دکتر آبرود خاطر نشان کرد با تدابیر صورت گرفته از ۲۳ فروردین ماه طبق برنامه کلاسی   اعلام شده در سایت مراکز وواحدها یا سامانه سهبا ، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش استان به نشانی  Lms.chb.pnu.ac.ir   برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی اخذ کرده است نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور(lms.pnu.ac.ir) ارائه می گردد.

ایشان در ادامه ابراز امید واری کرد که با همکاری  همه همکاران به خصوص حوزه فناوری اطلاعات و همچنمین حوزه  آموزش با برنامه ریزی دقیق و افزایش منابع سخت افزاری در طول ایام باقیمانده در ترم جاری بتوان با بالاترین کیفیت ، امکانات برگزاری کلاس و فرآیندهای جاری و مورد نیاز دانشگاهیان را فراهم کرد.