تشریح برخی از مهم ترین اقدامات مقابله با کرونا در دانشگاه پیام نور توسط مدیرکل پشتیبانی
تشریح برخی از مهم ترین اقدامات مقابله با کرونا در دانشگاه پیام نور توسط مدیرکل پشتیبانی

دانشگاه پیام نور در جهت رسالت خود در خدمت به مردم اقداماتی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام داد.

محمدی مدیرکل پشتیبانی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با یوپنا درباره اقدامات مشترک اداره کل پشتیبانی و قرارگاه جهادی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه در زمینه پیشگیری و کاهش عوارض مرتبط با ویروس کرونا اظهار داشت: از ابتدای بحث گسترش ویروس کرونا در اسفندماه سال ۹۸ اداره کل پشتیبانی اقداماتی مانند گندزدایی محیطی کلیه ساختمان های اداری، تاسیسات، خدمات، نقلیه و مکان های عمومی پرتردد را در دستور کار قرار داد که در چندین نوبت نیز محلول ضدعفونی، ماسک، دستکش در بین کارمندان توزیع گردید.

محمدی ادامه داد: ایجاد ایستگاه غربالگری و کنترل تب در ورودی سازمان، بستن رستوران سازمان  و تعطیل نمودن مهد کودک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز از دیگر اقدماتی بود که انجام گرفت.

وی درباره اقدامات دانشگاه پیام نور در خدمت رسانی به مردم گفت: کامیون دانشگاه با همکاری سپاه حضرت رسول الله ناحیه مقاومت کربلا به ضدعفونی، پاک سازی معابر، و اماکن در سطح شهر پرداخت و همچنین منازل همکاران یا سایر افرادی که به ویروس کرونا مبتلا یا فوت شدند ضدعفونی گردید.

مدیرکل پشتیبانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور طی هماهنگی با ارگان ها مربوطه تعدادی محلول، ژل ضدعفونی دست دریافت کرد که با قیمت مناسب در بین کارکنان دانشگاه توزیع نمود.

وی گفت: با همکاری برخی خیرین، علاوه بر توزیع بسته های غذایی به خانواده های نیازمند، ۱۵ هزار محلول ضدعفونی مخصوص سطوح در بطری های یک و نیم لیتری اهدا گردید.

محمدی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: با توجه به نقش مهم بیمارستان ها  و تیم پزشکی در این برهه، سه هزار بطری آب هویج، آب پرتغال برای بیماران و پرستاران در چندین نوبت در بیمارستان های مسیح دانشوری، ایت الله کاشانی و نازی آباد توزیع شد.

وی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی لازم با همکاران و اساتید دانشگاه علم و صنعت یک شب در میان خیابان های دانشگاه علم و صنعت در قالب گروه های جهادی  پاکسازی و ضدعفونی می شد.