دانشگاه پیام نور میزبان جشنواره های مجازی دانشجویی دانشگاه های وزارت علوم شد + جزئیات
دانشگاه پیام نور میزبان جشنواره های مجازی دانشجویی دانشگاه های وزارت علوم شد + جزئیات

دانشگاه پیام نور از طرف وزارت علوم میزبان جشنواره های مجازی دانشجویی دانشجویان سراسر کشور شد.

دکتر ناصر محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با یوپنا درباره جشنوارهایی که به میزبانی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از طرف وزارت علوم میزبان ۳ جشنواره بزرگ دانشگاه های کشور است که با توجه به شیوع ویروس کرونا جشنواره ها به صورت مجازی و غیر حضوری در حال برگزاری می باشد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه به سه جشنواره فوق اشاره کرد و تصریح کرد: اولین جشنواره، جشنواره ملی کرونا و رسانه که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان البرز در حال برگزاری می باشد و برگزیده های نهایی در تیرماه ۹۹ اعلام می شود. دانشجویان می توانند برای ارسال مطالب خود و جزئیات بیشتر به سایت   resaneh.pnu.ac.ir مراجعه کنید.

وی همچنین به جشنواره خاطره با طعم کرونا اشاره کرد و افزود: این جشنواره نیز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین در حال برگزاری برای همه دانشجویان سراسر کشور است و در شهریورماه نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور ادامه داد: دانشجویان برای ثبت نام و بارگزاری مطالب و جزئیات بیشتر این جشنواره  به سایت khatereh.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

محمدی در پایان افزود: جشنواره فیلم و عکس کرونا؛ فرصت ها و چالش ها نیز در استان لرستان در حال برگزاری است که دانشجویان می توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس film.pnu.ac.ir ارسال کنند منتخبین این جشنواره دانشجویی نیز در تیرماه اعلام می شود.