مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کرمان تاکید کرد: نقش مهم دانشگاه در تربیت جوانان انقلابی و با فضیلت
مسول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کرمان تاکید کرد: نقش مهم دانشگاه در تربیت جوانان انقلابی و با فضیلت

حجه الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور، در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان کرمان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ایام میلاد خجسته حضرت رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها ، به ذکر گوشه ای از فضائل و مناقب این ذوات مقدس پرداخت.

به گزارش یوپنا، ایشان به مقام رفیع حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد و افزود: بسیاری از علمای طراز اول شیعه مشکلات خود را با توسل به این بانوی مکرمه از خدای متعال درخواست می نمودند و شهر قم و کشور ایران مفتخر به وجود ذی جود این بانوی مکرمه است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات جامعه از محیط های علمی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود: جای بسی افتخار است، که ما در محیط علمی مشغول فعالیت هستیم اما این مسئولیت ما را سنگین تر می کند و اساتید و کارکنان باید متناسب با شان علمی دانشگاه رفتار نمایند تا شاهد تربیت جوانانی مومن و با فضیلت در طراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی که افتخار دیار کریمان است با عمل و رفتار خود همواره مبلغ دین و ولایت بود و ما نیز می توانیم جدای از سمت و شغلی که داریم با قول و فعل خود نقش هدایت گری را برای دانشجو و جامعه داشته باشیم.

گفتنی است، این مراسم با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.