دانشگاه پیام نور گیلان میزبان همایش ملی روان‌شناسی و علوم‌ رفتاری
دانشگاه پیام نور گیلان میزبان همایش ملی روان‌شناسی و علوم‌ رفتاری

چهارمین همایش ملی روان‌شناسی و علوم رفتاری دانشگاه پیام‌نور با همکاری انجمن روانشناسی اجتماعی در تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش یوپنا دکتر صادقی  رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان در نشست برنامه ریزی این همایش ملی گفت: خوشبختانه در سال ۹۹ دانشگاه پیام نور استان گیلان علاوه بر میزبانی همایش ملی روانشناسی، میزبان جشنواره شعر دانشجویی نیز خواهد بود که جا دارد از اهتمام و اعتماد سازمان مرکزی به این استان تقدیر و تشکر نموده و ان شاء ا… با مشارکت و همدلی با سازمان ها و نهادهای دولتی استان و همراهی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور میزبان شایسته ای برای این همایش باشیم.

در ادامه دکتر برادران رئیس کمیته مشاوره دانشگاه پیام نور استان گیلان و دبیر علمی همایش، ضمن برشمردن محورهای نوزده گانه همایش گفت: با توجه و پشتیبانی خوب مدیران سازمانی و خصوصاً دکتر صفاری نیا برای همایش مذکور مجوز ISC اخذ شد و تاکنون مقالات بسیار زیادی از پژوهشگران سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال مقاله ۳۱ مرداد  می باشد علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌ سایت چهارمین همایش ملی روانشناسی و علوم رفتاری دانشگاه پیام نور به آدرس زیر مراجعه نمایند: www.conference.pnu.ac.ir/gilan

پست الکترونیک همایش:
congresspsy.pnu@gmail.com