دبیر کمیسیون صنایع مجلس: دانشگاه پیام نور برند آموزش الکترونیکی کشور است
دبیر کمیسیون صنایع مجلس: دانشگاه پیام نور برند آموزش الکترونیکی کشور است

نماینده سقز و بانه در مجلس با اشاره به دستاوردها و سیاست های دانشگاه پیام نور در عرصه های آموزشی و علمی، از این دانشگاه به عنوان برند دانشگاهی در اغلب زمینه ها به ویژه در عرصه آموزش های الکترونیکی مجازی و همچنین دارای ظرفیت تبدیل شدن به دانشگاه کارافرین کشور نام برد.

به گزارش یوپنا بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه در مجلس در نشست با ریاست، اساتید و کارکنان واحد بانه، خاطرنشان ساخت: دانشگاه پیام نور بعنوان شبکه ای منسجم و هماهنگ توانسته در دوران بحران کرونا موفقیت های چشمگیری نسبت به سایر دانشگاه ها و سازمان های فعال در حوزه آموزش مجازی داشته باشد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ظرفیت های دانشگاه پیام نور در ابعاد داخلی و بین المللی گفت: این نهاد بسوی دانشگاه کارآفرین و مسئولیت مدار در عرصه های مختلف اجتماعی در حرکت است.

وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد دانشگاه پیام نور در شهرستان مرزی بانه، گفت: زحمات و تلاش های کارکنان و اساتید این دانشگاه قابل تقدیر است.

در این نشست دکتر مجید پریشان رئیس دانشگاه پیام نور بانه، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه، وجود نیروی انسانی توانمند، همدل و علمی و همچنین فضای آموزشی و بسترهای الکترونیکی مناسب را از مهمترین ظرفیت های دانشگاه برای خدمات رسانی به شهروندان برشمرد.

در ادامه نماینده سقز و بانه و هیات همراه ضمن بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه و گفتگو با اساتید و کارکنان بر پیگیری مشکلات و توسعه دانشگاه تاکید کرد