هر کس از ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور آگاه شود، به آن ارج می نهد
هر کس از ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور آگاه شود، به آن ارج می نهد

معاون نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم خود در سازمان مرکزی گفت: نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور همواره حامی پیشرفت این دانشگاه در عرصه های مختلف بوده است.

به گزارش یوپنا مراسم تکریم حجت الاسلام دکتر کریمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور (سازمان مرکزی) با حضور ریاست عالی و اعضای محترم هیأت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

دکتر محمد علی کریمی معاون سابق نهاد در سخنان خود به برخی برنامه هایی که در طول هفت سال گذشته توسط نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور صورت پذیرفته است اشاره کردند و اظهار داشت: می توان به نشست های سراسری هم اندیشی و دانش افزایی اساتید دانشگاه، ضیافت اندیشه دانشجویی، حمایت و همکاری در اجرای همایش های ملی ِفرهنگی و قرآنی، برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه کارکنان و اساتید، توانمندسازی ائمه جماعات سراسر کشور  ارتقاء اعضای هیأت علمی معارف و حمایت از کلیه برنامه های فرهنگی و معنوی در سازمان مرکزی و سراسر کشور اشاره کرد.
وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: دانشگاه بزرگ پیام نور در عرصه های علمی و آموزشی و فرهنگی مورد تقدیر است و هر کس از ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور آگاه شود، به آن ارج می نهد.
ایشان در پایان از مجموعه دانشگاه پیام نور به ویژه مسئولین فرهنگی، بسیج اساتید و کارکنان و دبیران هم اندیشی اساتید دانشگاه و ابراز لطف و محبت ایشان به همکار خود در نهاد، تشکر و قدردانی نمودند و نسبت به کم کاری ها و نواقص موجود عذر خواهی نمودند و ابراز داشتند همیشه برای موفقیت دانشگاهیان پیام نور صمیمانه دعا می کنند و در کنار ایشان خواهند بود.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر توسط حجت الاسلام و المسلمین نبوی ، تلاشهای دکتر کریمی مورد ارج و تکریم قرار گرفت.