بیانیه دفتر نهاد رهبری و بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت حماسه ی ۹ دی
بیانیه دفتر نهاد رهبری و بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت حماسه ی ۹ دی

نهاد رهبری, بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور به مناسبت روز ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش یوپنا متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛
《حادثه‌ی ۹ دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ ماست. …همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیمِ بی‌نظیرِ تاریخی در سال ۵۷، همان روح در ماجرای ۹ دی نشان داده شد》

جمهوری اسلامی ایران، شجره ی طیبه ای ست که ریشه در اراده ی پولادین مردمان نجیب ایران زمین دوانده، و سر بر آسمان توحید و وحدت و ولایت ساییده است. و از این رو تحلیل فراز و نشیب های آن با برآوردهای اذهان مادّی امکان پذیر نیست.

چنانکه حماسه ی مردمی ۹ دی نیز در خط سیر تاریخی انقلاب ایران، تجلی نورانی بصیرت ایرانیان در غبار فتنه ی ۸۸ است.
فتنه ای که از سوئی نقاب از چهره ی اهل نفاق برداشت و از سوی دیگر، با همدلی امام و امت، دنیای مدرن را در بهت مشاهده ی اراده ی “الله” فرو برد. تا شکست یکی دیگر از فتنه های شیطانی آمریکا علیه این نظام الهی، باردیگر در حافظه ی تاریخ معاصر ماندگار شود.

و از قضا آنچه هنوز ذهن ابتر دشمنان این نظام قدسی و برخی خناسان منطقه ای و خائنان داخلی از درک آن عاجزند، همین پیوند الهی امام و امت برای عبور از این دام و دانه های شیطان بزرگ است.

بی تردید آنچه در این چهل و چند سال، در طول این قدرت الهی و عنایت ازلی، باعث بصیرت افزایی به عموم مردم فهیم و انقلابی ایران شده است ولایت پذیری قاطبه ی مردم و نیز روشنگری خواص و جامعه ی نخبگانی و نیز دانشگاهیان متاله و متعهد در زمینه ها و زمانه های گوناگون بوده است.
از این رو ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور کشور، ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی و تجدید بیعت با آرمانهای الهی امام و امت، آمادگی خود را برای عمل به رسالت روشنگری و هرگونه ادای تکلیف در راه پاسداری از حریم قدسی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم.

والسلام علیکم ‌و رحمه الله و برکاته نهادنمایندگی مقام معظم رهبری ،بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور