امضای تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه پیام نور و کمیته امداد اصفهان
امضای تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه پیام نور و کمیته امداد اصفهان

تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه پیام نور استان اصفهان و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با هدف رونق کسب و کار‌های نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان برای اقشار آسیب پذیر منعقد شد.

به گزارش یوپنا رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این آیین گفت: این تفاهم نامه برای توسعه زمینه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی در کاهش فقر و نابرابری امضا شد.

محمدرضا جلالی افزود: از دیگر زمینه‌های همکاری فراهم کردن زیرساخت آموزش الکترونیک و بحث آموزش‌های آزاد است.

وی گفت: این دانشگاه دارای ۴۳ واحد و مرکز دانشگاهی می‌باشد که با دریافت حداقل شهریه در مقایسه با بقیه دانشگاه‌ها کمترین مبلغ را در سطح دانشگاه‌های کشور دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور برای دانشجویان نیازمند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است افزود: دانشجویان برای پرداخت شهریه و خرید تجهیزات و ملزومات علمی و آموزشی وام قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

جلالی در زمینه ارائه همکاری‌ها و خدمات ما بین دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در زمینه پژوهشی، فرصت ایجاد کسب و کار و اشتغال در شهر‌های مختلف، برای نیکوکاری در استان دو مجموعه نیکوکاری نور الرحمان و نورالهدی با هدف کمک به دانشجویان کم بضاعت تاسیس شده و مشغول خدمت رسانی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: یکی از وجوه اصلی امضا این تفاهم نامه توانمندی خانواده‌های تحت پوشش کمیته بحث علم آموزی خانواده‌هاست.

کریم زارع با بیان اینکه بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته هستند که تعداد زیادی از آن‌ها در دانشگاه پیام نورهستند افزود: در این بین نخبه‌های زیادی بین آنهاست که با سرمایه گذاری ویژه می‌توانیم موجب توانمندی خود و خانواده هایشان شده و کمکی برای آینده آن‌ها و جامعه است.

وی گفت: کمک به فراهم شدن اشتغال بعد از فارغ التحصیلی جوانان یکی دیگر از اهداف کمیته امداد است.