این دانشگاه در انجام وظایف ملی و فرا آموزشی خود موفق عمل ‌نموده است
این دانشگاه در انجام وظایف ملی و فرا آموزشی خود موفق عمل ‌نموده است

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور: دانشگاه پیام نور با گستره ملی خود وظایف ملی و فرا آموزشی که برعهده دارد با برنامه ریزی و پیش بینی های منطقی در حد قابل قبولی به انجام رسانده است.

به گزارش یوپنا دکتر محمد امین ناجی، در مراسم آیین افتتاحیه مرکز روانشناسی و مشاوره دانشگاه پیام نور استان مرکزی که بصورت الکترونیکی برگزار شد ضمن اظهار خرسندی از افتتاح مرکز روانشاختی و مشاوره در دانشگاه پیام نور استان مرکزی، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با گستره ملی خود وظایف ملی و فرا آموزشی که برعهده دارد با برنامه ریزی و پیش بینی های منطقی در حد قابل قبولی به انجام رسانده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور دانشجویی دانشگاه پیام نور ایجاد محیط سالم روانی و با نشاط را در بین خانواده ها از ضروت ها و وظایف امروز دانستند و تصریح کرد: مرکز مشاوره و روانشناختی دانشگاه پیام نور استان مرکزی که از مراکز پژوهشی و روانشناختی می باشد اما در ساختار و قالب اداری دانشگاه نمی گنجد و فراتر از آن با اختیارات متمایز و متفاوت نقش آفرینی می کند.

وی ادامه داد: این مراکز در راستای ارائه خدمات گوناگون روانشناختی و مشاوره به عموم مردم در اقصی نقاط کشور تشکیل می شود که از سال ۱۳۹۸ با تصویب اساسنامه تاسیس مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره در دانشگاه توسط هیات امنای دانشگاه ،اجازه راه اندازی این شعب پس از اخذ مجوز های لازم از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به دانشگاه پیام نور داده شده است.

ایشان ،ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته توسط رئیس استان و همکاران ایشان ، به منظور راه ا ندازی مرکز مشاوره در دانشگاه پیام نور استان مرکزی، اظهار امیدواری کرد، فضای ایجاد شده بتواند با بهره گیری از مشارکت متخصصان و مشاوران با تجربه ای که در اختیار دارد فضای مطلوبی را برای ارائه خدمت به عموم شهروندان استان و شهرستان اراک فراهم نماید.