رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها : دانشگاه پیام نور مجموعه ویژه ای در آموزش عالی است
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها : دانشگاه پیام نور مجموعه ویژه ای در آموزش عالی است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: معدل های دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشجویان واقعی تر است.

به گزارش یوپنا، حجت السلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های کشوردر نشست با هیات رئیسه و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای پیام نور کشورکه در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به این که دانشگاه پیام نور مجموعه ویژه ای در آموزش عالی است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بعد از کرونا ویژگی بیشتری پیدا کرد و با توجه به تغییر شکل زندگی با درهم آمیختگی فضای مجازی و حقیقی همراه بود.

وی با اشاره به جایگاه آموزش مجازی در دانشگاه ها افزود: دوران پسا کرونا، دورانی است که با فضای مجازی و آموزش مجازی عجین شده است و بستر آموزش های الکترونیکی برای برگزاری دوره های آموزشی استفاده خواهد شد.

حجت السلام والمسلمین رستمی بیان کرد: دانشگاه پیام نور پایه گذار آموزش از راه دور بود به شکلی که در زمان پایه گذاری دانشگاه فضای مجازی به رشد کنونی نرسیده بود و بنا داشت آموزش را به کسانی که دسترسی به فضای کلاس و استاددو ساختار فیزیکی ندارند، فراهم سازد.

وی یادآور شد: امروز دانشگاه پیام نور فرصت علم آموزی را برای تمام افرادی که دسترسی به امکانات آموزشی را ندارند، فراهم ساخته و در این راه موفق است.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور فضای چانه زنی با استاد را ندارند بیان کرد: پذیرش دانش آموختگان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دیگر دانشگاه ها نشان دهنده کیفیت علمی و آموزشی در دانشگاه پیام نور است.

وی بر لزوم ایجاد تحول در فضاهای دانشگاهی تاکید کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، برای برون رفت از چالش های موجود کشور، تنها راه حل ایجاد تحول است.