پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت سالروز پرواز آسمانی سردار حاج قاسم سلیمانی
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت سالروز پرواز آسمانی سردار حاج قاسم سلیمانی

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید والا مقام، سردار سرفراز حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی طلایه دار آرمان های انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش یوپنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در این پیام آورده است:

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نماد بارزی از ولایتمداری، عزت، غیرت، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم بود که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، به معنای واقعی و ایثارگرانه مبارزه کرد.

شهید سلیمانی صلابت و بزرگیش را به رخ عالم کشید و شهادتش سرمنشاء جوششی تازه در انسان‌های آزاده و نسل حاضر چه در داخل و چه در خارج از مرزهای انقلاب اسلامی ایران شد. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می دانند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده اوست.

بدون شک، پرچم برافراشته این شهید گرانقدر با اهتمام ویژه دانشگاهیان برای ترویج تفکر سردار دل ها در دل و ذهن مردم و به ویژه جوانان ، با قدرت و اقتدار بیشتر در اهتزار باقی خواهد ماند و جوانان این مرز و بوم با آگاهی، ایمان راسخ، توکل به خدا در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در برابر استکبار جهانی خواهند ایستاد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، سالروز شهادت پرافتخار فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام را تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می کنم دانشگاهیان پیام نور ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و همچنین بیعت با آرمان های انقلاب، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ترین وظیفه خود دانسته و در این جهت اهتمام ویژه خواهند داشت.