دانشگاه پیام نور باید با توجه به نیاز روز جامعه خدمات مناسب و تاثیر گذار ارائه نماید
دانشگاه پیام نور باید با توجه به نیاز روز جامعه خدمات مناسب و تاثیر گذار ارائه نماید

دکتر میثم اکبرزاده طی حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان قزوین منصوب شد.

به گزارش یوپنا، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای دانشگاه پیام نور در مراسم معارفه ضمن تقدیر از دکتر رسولی شربیانی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور قزوین و قدردانی از پذیرش مسئولیت توسط دکتر اکبرزاده اظهار داشت: دانشگاه پیام نور باید با توجه به نیاز روز جامعه خدمات مناسب و تاثیر گذار ارائه نماید.

دکتر جمالزاده افزود: دانشگاه ها با عملکرد تاثیر گذار خود می توانند پیشران توسعه کشور باشند و در این راستا بایستی با توجه به نیاز روز جامعه خدمات تاثیر گذر به کشور ارایه نمایند.

لازم به  ذکر است،  در حکم دکتر اکبرزاده آمده است: امید است با تلاش و همراهی کلیه دانشگاهیان و همکاران اعم از اعضای هیات علمی، غیرهیات علمی و نیز دانشجویان، در ارتقاء جایگاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی آن استان و تحرک بخشیدن به فعالیت های مراکز و واحدهای تابعه، اهتمام ورزید. توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء جایگاه دانشگاه از درگاه خدای متعال خواهانم.

دکتر اکبرزاده عضو گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه پیام نور بوده و در سوابق وی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قزوین و رئیس بسیج اساتید دانشگاه دیده می شود