حفظ صیانت، سلامت و پیشگیری مهم ترین اولویت های حراست دانشگاه است
حفظ صیانت، سلامت و پیشگیری مهم ترین اولویت های حراست دانشگاه است

دکتر بیات طی حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور به عنوان سرپرست دفتر مرکزی حراست دانشگاه منصوب شد.

به گزارش یوپنا، دکتر ابراهیم تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه ضمن تقدیر از زحمات دکتر صادقیان مدیرکل پیشین و قدردانی از پذیرش این مسئولیت از سوی دکتر بیات گفت: حفظ صیانت و سلامت دانشگاه و پیشگیری از هرگونه فساد در مجموعه مهم ترین اولویت های حراست دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور با اشاره به گستردگی دانشگاه پیام نور ، حضورقریب به ۱۴ هزار عضو هیات علمی و کارمند و بیش از ۳۰۰ هزار دانشجو در این دانشگاه افزود: در شرایطی که کشور با تهدیدهای داخلی و خارجی با هدف استفاده ابزاری از دانشجویان روبه روست، نقش حراست کل دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی ملی و فراملی بسیار حساس، خطیر و موثر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور:
صیانت از نیروهای متعهد و متخصص و مشاوری امین برای مدیران دلسوز مهم ترین مسئولیت حراست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در مراسم تکریم و معارفه با تاکید بر نقش مهم حراست اظهار داشت: سلامت و صیانت درونی و برونی دو مولفه مهمی است که حراست در قبال آن مسئولیت ویژه دارد .
حجت الاسلام والمسلمین نبوی با عنوان اینکه حراست باید دانشگاه ها را از فسادها وتهدیدها دورنگاه دارد، به ۶ شاخص مهم فعالیت های حراست اشاره کرد و گفت: صیانت از نیروهای انسانی متعهد و متخصص، مشاوری امین برای مدیران دلسوز، شناخت و اشراف بر فرصتها، تهدیدها و آسیب ها، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین در دانشگاه، ممانعت از اسراف و اصلاح روندها و فرایندها از مهم ترین این شاخص ها هستند.

سرپرست دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور:
گفتمان جدید حراست دانشگاه مبتنی بر محبوبیت ملتزم به قانون و اقتدار است

دکتر بیات در مراسم معارفه خود با عنوان اینکه باید ادامه دهنده مسیری باشیم که مدیران قبلی طی کرده اند، اظهار داشت: مهم ترین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان مبتنی بر توجه به مقوله علم در دانشگاه ها و اسلامی شدن آنهاست.
سرپرست دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور بر لزوم بازخوانی منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اسلامی شدن دانشگاه ها، اجرای اسناد بالادستی و قوانین و مصوبات تاکید کرد و افزود: گفتمان جدید حراست دانشگاه مبتنی بر محبوبیت ملتزم به قانون و اقتدار همراه با تواضع، فروتنی، انعطاف پذیری، نگاه مثبت و تحول خواه است.
وی ابراز امیدواری کرد: حراست دانشگاه پیام نور منشاء اثرات خیر در این دانشگاه بوده و دانشجویان و خانواده های آنها حراست را امین خود بدانند.
گفتنی است، در این مراسم دکتر حسن پور معاون سیاسی فرهنگی سازمان حراست کل و دکتر فامیل کریمی مدیرکل حراست وزارت علوم نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر صادقیان و آرزوی موفقیت برای دکتر بیات بر لزوم حفظ صیانت، آینده پژوهی در حوزه حراست ، تامین آرامش در دانشگاه و حضور به عنوان مشاوری امین تاکید کردند و دکتر تقی زاده با اهدای لوح، از زحمات دکتر صادقیان تقدیر و با اعطای حکم، دکتر بیات را به عنوان سرپرست دفتر مرکزی حراست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.