افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری دانشگاه پیام نور شهریار
افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری دانشگاه پیام نور شهریار

مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری با همکاری دانشگاه پیام‌نور مرکز شهریار و سپاه سیدالشهدا ناحیه شهریار افتتاح گردید.

به گزارش یوپنا آئین افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری با حضور دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر حمید قاسمی سرپرست دانشگاه پیام نور شهریار، سرهنگ عبداللهی معاون سپاه سیدالشهدای استان تهران و جمعی از مسئولین و اعضای علمی دانشگاه در سالن اجتماعات شهید مصیبی دانشگاه پیام نور شهریار برگزار گردید.

دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این مراسم با اشاره به جایگاه شاخص دانشگاه پیام نور در عرصه‌های مختلف علمی کشور گفت: از اهداف ویژه دانشگاه پیام‌ نور ایفای نقش اساسی و برجسته در توسعه مرزهای دانش، برقراری عدالت آموزشی و همچنین جامعه محور بودن فعالیت های این دانشگاه است که ایجاد مراکز رشد، خلاقیت و‌ نوآوری با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد از مهمترین گذرگاه‌های دستیابی به این اهداف می‌باشد.

وی همچنین با تقدیر از عوامل ایجاد این مرکز، آمادگی کامل دانشگاه را در یاری رساندن به این مراکز در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیشرو در تولید علم‌ و ثروت و همچنین اشتغال‌زایی، اعلام داشت.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهریار در این مراسم اظهار داشت: افتتاح این مرکز فرصتی برای آغاز تولید علم همراه با ثروت و ضرورت و اهمیت توجه به این موضوع در مراکز دانشگاهی می باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک دانشگاه پیام‌ نور شهریار، قطب علمی و فناوری غرب استان تهران و میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این منطقه می باشد.

در ادامه سرهنگ عبداللهی، از ظرفیت‌های بالقوه این مراکز در جذب ظرفیت های نهفته علمی و فناوری غرب استان تهران و همچنین همکاری سودمند این دو بخش سخن گفت و آمادگی خود را برای پیشبرد هر چه بهتر این امر اعلام کرد.