رئیسی الگوی ارزشمندی برای همه اقشار جامعه ایران است
رئیسی الگوی ارزشمندی برای همه اقشار جامعه ایران است

مراسم گرامیداشت شهید جمهور و همراهان در سانحه هوایی آذربایجان شرقی با حضور رئیس دانشگاه، با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، رئیس نهاد رهبری دانشگاه، مدیران و همکاران سازمان مرکزی، روسای استانی دانشگاه، روسای دانشگاههای فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، روسای سازمان بسیج دانشجویی و بسیج اساتید، روسای نهادهای رهبری در دانشگاه های تهران، خیرین و اقشار مختلف مردم، در مسجد امام رضا علیه السلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم ضمن تسلیت به آحاد ملت شریف ایران، اظهار داشت: ایثارگری ها، رشادت ها و مجاهدت های شهید جمهور و همراهان انقلابی و جهادی وی مسیری را برای بازتولید خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده که می تواند الگو سازی ارزشمندی برای همه اقشار جامعه نیز باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: رئیسی عزیز به قول رهبری عمری را در راه آرمان های انقلاب، شهدا و خدمت به محرومین گذراند.

دکتر تقی زاده همچنین افزود: شهید رئیسی عمری در جهت خدمت صادقانه و بی ریا انجام داد حتی در روزهای تعطیل به سفرهای استانی می رفت تا با مشکلات مردم آشنا شود و در حل آن اهتمام ورزد.

وی ادامه داد: تشییع جنازه باشکوه و مردمی و همچنین پرچم نیمه افراشته شده در برخی کشورها نشانه اهمیت و اثرگذاری رئیس جمهور شهید و پاداش عاقبت به خیری ایشان بود، هر چند خلا ایشان به راحتی قابل جبران نیست، اما امیدواریم در آستانه انتخابات فردی انتخاب شود که بیشترین شباهت را با منش و بینش شهید جمهور عزیز داشته باشد.