با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید محقق شد ؛برگزاری کارگاه علمی – فرهنگی سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان
با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید محقق شد ؛برگزاری کارگاه علمی – فرهنگی سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان

کارگاه علمی – فرهنگی سبک زندگی اسلامی برای نخستین بار ویژه بانوان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نورو همزمان در دانشگاه های پیام نور استانها برگزار شد.

به گزارش یوپنا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این کارگاه با اشاره به آخرین توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: سبک زندگی اسلامی،از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است و از همه ما به ویژه قشر دانشگاهیان انتظار می رود در تبیین سبک زندگی اسلامی  و کاهش فاصله خانواده ها از این سبک اهتمام ورزیم .

دکتر پارسا رئیس بسیج اساتید نیز ترویج سبک زندگی اسلامی را به ویژه در بین جوانان مهم خواند و با عنوان اینکه واحد خواهران بسیج اساتید در تمامی استانها فعال شده است، افزود: کارگاه علمی – فرهنگی سبک زندگی اسلامی نقش موثری در گسترش تعامل بانوان استاد بسیجی و کارمند خواهد داشت.

وی همکاری بین نهادهای فرهنگی را برای گسترش فعالیت ها ضروری عنوان کرد و افزود: امید که با برگزاری این کارگاه ضمن بهره کافی بتوانیم ثمرات آن را به دیگران منتقل کنیم.

کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدرس این کارگاه در خصوص «نقش تحول آفرین زنان به سوی تعالی و سبک زندگی اسلامی » مطالبی را عنوان و تبیین سبک زندگی اسلامی را در خانواده به عنوان مهم ترین بنیان جامعه ضروری دانست.

وی نقش بانوان را به عنوان عناصر اصلی بنیان خانواده در تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی بسیار موثر خواند.