برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی و آنلاین
برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه پیام نور به صورت مجازی و آنلاین

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور از برگزاری سومین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی ویژه خانواده این دانشگاه خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این دوره از مسابقات ۱۰ هزار نفر شرکت کنند.

به گزارش یوپنا فرناز ترابی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری و اتمام مسابقات مجازی آمادگی جسمانی ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: در حال حاضر مسابقات مجازی در رشته کاراته در بخش کاتا در حال برگزاری است که دانشجویان تا دوازدهم تیرماه فرصت دارند در این مسابقات شرکت کنند. تاکنون از ۱۰ استان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وی افزود: در راستای نامه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اکنون در حال جمع‌آوری و ارسال اطلاعات دانشجویان برای شرکت در مسابقات ورزشی الکترونیکی فیزو هستیم.

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور از برگزاری مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی ویژه اساتید کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون در حال برگزاری سومین دوره این مسابقات هستیم که در این مسابقات ۱۰ سؤال در حوزه ورزش به ‌صورت آنلاین از دانشجو پرسیده می‌شود.

وی ادامه داد: در دومین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی ۶ هزار نفر از خانواده دانشگاه پیام‌نور در این مسابقه شرکت کردند که انتظار می‌رود در سومین دوره این مسابقات بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کنند.

ترابی هدف از برگزاری مسابقات مجازی اطلاعات عمومی ورزشی را ارزیابی میزان اطلاعات عمومی دانشجویان معرفی کرد و تصریح کرد: ما در نظر داریم برای ارتقا و آگاهی بیشتر دانشجویان گام‌هایی برداریم. در دومین دوره این مسابقات از بین ۶ هزار نفرشرکت‌کننده تنها ۲۲۰ نفر به سؤالات پاسخ درست دادند که این آمار بسیار کم است.