دروس ترم تابستان الکترونیکی دانشگاه افزایش یافت
دروس ترم تابستان الکترونیکی دانشگاه افزایش یافت

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از افزایش دروس دانشگاه پیام نور استان که در تابستان به صورت الکترونیکی ارائه می شود خبر داد.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در گفتگوی اختصاصی با یوپنا درباره افزایش دروس ارائه شده در ترم تابستان اظهار داشت: بر اساس جلسه ویدئو کنفرانس و تاکید ریاست عالی دانشگاه، تمامی دروس ترم تابستان بر اساس بخشنامه معاون آموزشی دانشگاه افزایش یافت.

دکتر بخشی خانیکی با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌ نام ترم تابستان تا ۲۷ تیرماه گفت: با توجه به فرصت باقیمانده و به منظور رفاه حال دانشجویان کلیه دروس حتی بدون استاد فعلا ارایه می‌شود.

وی افزود: دروس دارای استاد با نام استاد و دروس بدون استاد فعلا با عنوان گروه آموزشی ارائه می‌شود و در روزهای آتی شرایط این دروس از طریق پورتال استان به نشانی http://teran.pnu.ac.ir و یا شبکه‌های مجازی به اطلاع دانشجویان رسانده می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: با توجه به عدم امکان ارائه و یا تکمیل ظرفیت برخی دروس در مراکز چهارگانه تهران، دانشجویان استان تهران می ‌توانند تا ۲۷ تیرماه از میان دروس ارائه شده در مراکز کرج، قم و سمنان نیز انتخاب واحد نمایند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در انتها از دانشجویان استان تهران خواست جهت اطلاع از تغییرات ایجاد شده، دروس ارائه شده جدید و همچنین ظرفیت های ایجاد شده در گروه‌های درسی که قبلا ظرفیت آن پر شده بود به سیستم گلستان مراجعه نمایند.