مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تربیت بدنی دانشگاه پیام نور + جزئیات و تصاویر
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تربیت بدنی دانشگاه پیام نور + جزئیات و تصاویر

دکتر فرناز ترابی طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان مدیرکل جدید تربیت بدنی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تربیت بدنی با عنوان اینکه ورزش اگر با اخلاق و کرامت انسانی همراه باشد، بسیار ارزشمند است، افزود: دانشگاه پیام نور در عرصه های ملی و بین المللی با ساختار بزرگ ورزشی عجین شده و دستاوردهای این دانشگاه در طول چند سال اخیر بسیار مطلوب و درخشان بوده است.
دکتر محمدهادی امین ناجی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر نصیرزاده مدیرکل سابق تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: موفقیت های دانشگاه پیام نور حاصل اهتمام ویژه همکاران تربیت بدنی بوده و دکتر نصیرزاده با وجود همه محدودیت ها پای کار ایستاد و رویدادهای بزرگ قهرمانی این دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی را رقم زد.
وی افزود: این دانشگاه علاوه بر رویدادهای قهرمانی در عرصه های سه گانه دانشگاهی، ملی و بین المللی، مسئولیت بزرگ ورزش همگانی را هم بر دوش داشته و دستاوردهای بسیار خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.
وی با عنوان اینکه تغییر در مدیریت گویای این است که به حرکت پرشتاب برای تقویت و ارتقای جایگاه ورزش ادامه دهیم، افزود: باید آسیب ها را شناخت، چشم انداز بزرگ حرکت به سوی آینده را ترسیم کرد و با ارائه برنامه راهبردی مناسب در جهت اعتلای ورزش دانشگاهی گام برداشت.
وی در پایان از ابلاغ ساختار جدید شورای ورزش دانشگاه خبر داد و از دکتر ترابی خواست جایگاه ورزشی بانوان دانشگاه پیام نور را ارتقا بخشد.

دکتر نصیرزاده:
افزایش ۳۵ درصدی سرانه فضای ورزشی طی ۲ سال اخیر

مدیرکل سابق تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از افزایش ۳۵ درصدی سرانه فضای ورزشی خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر بیش از ۶۰ هزار مترمربع به فضای سرپوشیده دانشگاه اضافه شد و با افزایش ۲۶ مکان ورزشی و ۴۵ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی با رشد ۳۵ درصدی روبه رو بوده ایم.
دکتر نصیرزاده امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تربیت بدنی با عنوان اینکه با ارزش ترین دارای هر سازمان نیروی انسانی است، گفت: اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با وجود تمامی محدودیت ها موفقیت های بزرگی را به دست آورده است.
وی ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای اداره کل تربیت بدنی افزود: دانشگاه پیام نور در حوزه ورزش در جایگاه خوبی قرار گرفته و خوب است که این برند به درستی حفظ و ارتقا یابد.
دکتر فرناز ترابی:
توسعه سلامت و شادابی در دانشگاه، مهم ترین رسالت اداره کل تربیت بدنی است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: توسعه سلامت ، شادابی و افزایش تحرک در خانواده دانشگاه پیام نور مهم ترین رسالت این اداره کل است.
به گزارش یوپنا،  دکتر فرناز ترابی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تربیت بدنی افزود: در کنار توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، ورزش همگانی و توجه به زیرساخت های این ورزش، نقش موثری در توسعه سلامت این دانشگاه دارد.
شایان ذکر است، دکتر فرناز ترابی ۲۴ امین بانوی مدیر در دانشگاه پیام نور که طی سال جاری منصوب شده اند.