تعیین گروه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی
تعیین گروه ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی

به گزارش یوپنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مراسم قرعه کشی  مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار می کند و سرنوشت تیم ملی ایران در این مرحله مشخص می شود. ایران با  627 امتیاز در رده ۴۲ جهان قرار گرفته است؛ ۱۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۶ سید قرار گرفتند. *سیدبندی رقابت‌ها: سید یک: […]

به گزارش یوپنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مراسم قرعه کشی  مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار می کند و سرنوشت تیم ملی ایران در این مرحله مشخص می شود.

ایران با  627 امتیاز در رده ۴۲ جهان قرار گرفته است؛ ۱۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۶ سید قرار گرفتند.

*سیدبندی رقابت‌ها:

سید یک: ایران – استرالیا

سید ۲: کره‌جنوبی – ژاپن

سید ۳: عربستان – ازبکستان

سید ۴: امارات – چین

سید ۵: قطر – عراق

سید ۶: سوریه – تایلند

تیم‌های ملی کره‌جنوبی، ازبکستان، استرالیا، ایران، قطر، ژاپن، تایلند و عربستان به عنوان تیم‌های اول گروه‌های هشت‌گانه و چهار تیم چین، سوریه، عراق و امارات به عنوان تیم‌های دوم برتر ۱۲ تیمی هستند که ضمن صعود به جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ باید برای صعود جام جهانی در قالب دو گروه ۶ تیمی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با یکدیگر رقابت کنند.

کی‌روش نیز شب گذشته برای قرعه‌کشی این رقابت‌‌ها راهی مالزی شد.

**قطری ها همگروه ایران؟

روزنامه الوطن قطر پیش‌بینی کرده تیم‌ملی قطر به احتمال زیاد با ایران همگروه می‌شود و نوشته است: با توجه به این که سیدبندی‌ 12 تیم راه یافته به ترتیب رده‌بندی فیفا بوده است، تیم‌ملی قطر باید در اولین بازی خود در خارج از خانه منتظر بازی با ایران یا استرالیا و در دومین دیدار خود که در دوحه برگزار می‌شود، منتظر بازی با عربستان یا ازبکستان باشد.