همه خوزستان پشت تیم ویسی
همه خوزستان پشت تیم ویسی

به گزارش "یوپنا"، شاگردان عبدالله ویسی که به لسترسیتی ایران معروف شدند تیم جوان، ارزن و پرتماشاگرند که حضورشان در صدرجدول لیگ در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها معجزه‌آساست. در تمام هفته‌های گذشته طرفداران فوتبال و روزنامه‌نگاران در انتظار توقف این تیم بودند اما تیم ویسی هرگز از پا ننشسته است. آبی‌پوشان اهوازی امروز […]

به گزارش "یوپنا"، شاگردان عبدالله ویسی که به لسترسیتی ایران معروف شدند تیم جوان، ارزن و پرتماشاگرند که حضورشان در صدرجدول لیگ در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها معجزه‌آساست. در تمام هفته‌های گذشته طرفداران فوتبال و روزنامه‌نگاران در انتظار توقف این تیم بودند اما تیم ویسی هرگز از پا ننشسته است. آبی‌پوشان اهوازی امروز هم با تک گل حسن بیت‌سعید پدیده‌ای را بردند که در مشهد یقه همه تیم‌ها را گرفته است و استقلال و پرسپولیس به سختی با یک امتیاز از این شهر به تهران بازگشته‌اند. نکته جالب گلزنی بیت‌سعید بعد از نیم فصل بود. بهترین گلزن تیم ویسی از بازی رفت مقابل پدیده موفق به گلزنی شده بود و امروز با ضربه سری که وارد دروازه روشنگر کرد تیمش را به صدرجدول رساند.
عبدالله ویسی که امروز هم سرحال و پرانرژی در کنار زمین بازیکنانش را هدایت کرد و موفق به حفظ تک گل تیمش شد، برای بازی نهایی هم نقشه‌های بزرگی در سر دارد البته حریف آنها ذوب آهن است، تیمی که اگرچه بازی رفت را در اصفهان به استقلال خوزستان باخته اما این‌بار برای تعیین سرنوشت لیگ برتر به اهواز می‌رود. به خاطر داشته باشیم که خوزستان یک بار در موقعیت برعکس ذوب آهن را از قهرمانی لیگ ساقط کرده و حالا زمانی برای انتقام است.
جمعه در حالی که در ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نخواهد بود، هواداران فوتبال خوزستان هم برای حمایت از این تیم جوان درخشان ورزشگاه غدیر را پر خواهند کرد. اگر ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر باشند، شاید حتی یحیی گل‌محمدی با همه انگیزه‌های متفاوتش حریف تیم ویسی نشود. اتفاقی که اگر رخ بدهد، ممکن است بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ برتر را بسازد همانطور که در این انگلیس کلدیو رانیر ۶۴ ساله با تیم گمنامش این معجزه را رقم زد.
در انتظار جذاب‌ترین هفته آخر لیگ برتر هستیم.