گردهمایی رؤسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری های سراسر کشور،پنجشنبه آینده در قم
گردهمایی رؤسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری های سراسر کشور،پنجشنبه آینده در قم

گردهمایی یک روزه رؤسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری های سراسر کشور با حضور جواد ناصریان معاون مدیریت و توسعه منابع و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور روز پنجشنبه ششم خرداد ماه در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار خواهد شد . به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ در این […]

گردهمایی یک روزه رؤسا و دبیران شورای فرهنگی استانداری های سراسر کشور با حضور جواد ناصریان معاون مدیریت و توسعه منابع و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور روز پنجشنبه ششم خرداد ماه در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار خواهد شد .

به گزارش یوپنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ در این گردهمائی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ها و اعضای شورای فرهنگی وزارت کشور برگزار خواهد شد ،برنامه ها و سیاست ها برای اجرای مؤثر برنامه های فرهنگی- ترویجی با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه های دولتی تبیین خواهد شد و دیدار با علما نیز از دیگر برنامه های این گردهمایی یک روزه خواهد بود.

گفتنی است تشکیلات شورای فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت کشور و با ادغام شوراهای اقامه نماز، امربه معروف و نهی از منکر ، ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و سایر شوراها و کمیته های موجود در استانداریها ایجاد شده است.