صدور مجوز اولین نشریه تخصصی «کرسی» با امتیاز فرهنگی در دانشگاه پیام نور
صدور مجوز اولین نشریه تخصصی «کرسی» با امتیاز فرهنگی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از صدور مجوز اولین نشریه مطالبات فرهنگی- ورزشی (کرسی) که مقالات آن دارای امتیاز فرهنگی است در دانشگاه پیام نوراستان قم خبر داد. به گزارش خبرگزاری یوپنا از قم، دکتر محمد علی قره  در نشست هیات رئیسه دانشگاه پیام نور قم با اعلام این خبر گفت: بدون تردید فرهنگ و […]

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از صدور مجوز اولین نشریه مطالبات فرهنگی- ورزشی (کرسی) که مقالات آن دارای امتیاز فرهنگی است در دانشگاه پیام نوراستان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا از قم، دکتر محمد علی قره  در نشست هیات رئیسه دانشگاه پیام نور قم با اعلام این خبر گفت: بدون تردید فرهنگ و ورزش دو مقوله ای بسیار تاثیر گذار در جامعه است و راه اندازی نشریه کرسی که مقالات آن دارای امتیاز فرهنگی است به مدیر مسئولی جناب آقای دکتر نجفی معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور می تواند در این امور راه گشا باشد .

وی افزود: در دانشگاه پیام نور استان قم فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی انجام گرفته که البته باید بیشتر و هدفمندتر کار کنیم تا خروجی لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: کار فرهنگی هنر است و عالی‌ترین هنر در کار فرهنگی استفاده از ظرفیت های علمی اساتید در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی است.

شایان ذکر است دکتر محمد علی قره سردبیرنشریه تخصصی کرسی است.

علاقمندان جهت درج مقالات علمی خود در این نشریه میتوانند ضمن رعایت موارد ذیل مقالات خود را به آدرس الکترونیکی Qom-corsy@qompnu.ac.irارسال کنند.

محورها:

۱-آسیب شناسی آموزش عالی در ایران، آسیب شناسی مقالات علمی پژوهشی، علمی، ترویجی،کتب درسی ،اساتید ، بازار کار، رابطه با صنعت ،پایان نامه ها، ارتقاء اعضا هیات علمی و …

۲- راهکارها در ارتباط با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی:پوستربه پوست می باشد.

لازم به ذکر است فرمت مقالات wordباشد و حداکثر کلمات ۴۰۰۰ کلمه، فونت bnazanin 12 

تذکر: مقالات نباید غلط املایی داشته باشد- اصول تایپ رعایت گردد(مثل نیم فاصله-شناسه و …)