معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در نشست با اساتید، کارکنان و روسای مراکز و واحدهای استان اردبیل :
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در نشست با اساتید، کارکنان و روسای مراکز و واحدهای استان اردبیل :

مراسم افتتاحیه سردرب اصلی و ساختمان پژوهشی مرکز اردبیل حضور دکتر کریمی معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور، دکتر مهرداد محرم زاده رئیس استان و روسای مراکز و واحدهای استان و اعضای هیات علمی و کارکنان برگزار شد. دکتر کریمی در نشستی صمیمی با حضور رئیس استان و روسای مراکز و واحدهای استان و […]

مراسم افتتاحیه سردرب اصلی و ساختمان پژوهشی مرکز اردبیل حضور دکتر کریمی معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور، دکتر مهرداد محرم زاده رئیس استان و روسای مراکز و واحدهای استان و اعضای هیات علمی و کارکنان برگزار شد.
دکتر کریمی در نشستی صمیمی با حضور رئیس استان و روسای مراکز و واحدهای استان و اعضای هیات علمی و کارکنان استان اردبیل کریمی با اشاره به ضرورت پرداختن به امور پژوهشی و راه اندازی مراکز نوآوری و رشد و شرکت های دانش بنیان در دانشگاه پیام نور، سیاست های جدید دانشگاه در این خصوص را تبیین کرد.
وی افزود: دانشگاه پیام نور با راهکارهای جدیدی که در دست دارد ضمن شناسایی توانمندی های مراکز و واحدها ماموریتهای جدیدی برای این مراکز در نظر خواهد گرفت.
وی با بیان این موضوع که سامان دهی به امور اعضای هیات علمی دانشگاه و روند تبدیل وضعیت و ارتقای آنها از اولویت های اساسی دانشگاه است، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور اولویت های ویژه ای در حوزه های مختلف پژوهشی مدنظر دارد که به زودی عملیاتی خواهند شد.
در ادامه این جلسه اعضای هیات علمی و کارکنان سئوال هایی را در حوزه های مختلف مطرح و دکتر کریمی نیز به عنوان معاون این استان به سئوالات پاسخ دادند.