پاداش دانشگاه آزاد به مدال آوران المپیک/ استخدام و تسهیلات مالی
پاداش دانشگاه آزاد به مدال آوران المپیک/ استخدام و تسهیلات مالی

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان مدال آورا المپیک ریو ۲۰۱۶ این دانشگاه گفت: اعطا پاداش ۱۰ میلیون تومانی و استخدام در دانشگاه بخشی از این تسهیلات است.

به گزارش یوپنا،مجتبی علوی فاضل  گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد در کاروان المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ حضور دارند که این امر نشان می دهد این دانشگاه در حوزه ورزش قهرمانی به بلوغ رسیده و زمینه تحصیل ورزشکاران را فراهم کرده است.

وی افزود: براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد و حمایت رئیس این دانشگاه شهریه دانشجویان قهرمان این دانشگاه در المپیک ریو ۲۰۱۶ حذف می شود و تحصیل این افراد به صورت رایگان انجام خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین دانشجویان قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ این دانشگاه می توانند برای ادامه تحصیل به مقطع بالاتر ورود پیدا کنند و براساس قانون حمایت از قهرمانان ورزشی از تسهیلات و امتیازاتی برخوردار شوند.

علوی فاضل گفت: این دانشگاه بستری را فراهم کرده است تا دانشجویان این دانشگاه که در المپیک مدال آورده اند بتوانند در این دانشگاه استخدام شوند.

وی افزود: همچنین پاداش ۱۰ میلیون تومانی برای دانشجویان مدال آور المپیک این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به ناداوری در خصوص بهداد سلیمی نیز تاکید کرد: رئیس دانشگاه آزاد برای این دانشجوی دانشگاه نیز پیامی صادر کرد و تمامی تسهیلات مدال آوران به این دانشجو دانشگاه نیز ارائه خواهد شد.

علوی فاضل تاکید کرد: دانشجویان این دانشگاه که جزء مدال آوران المپیک بوده اند می توانند در تیم های دانشگاه عضو شوند و از تسهیلات قهرمانی در این تیم ها نیز بهره مند شوند

منبع:خبرگزاری مهر