شورای شهر به جای مصاحبه کردن موضوع را بررسی کند/ هر فردی که تخلف کند باید به سزای اعمالش برسد
شورای شهر به جای مصاحبه کردن موضوع را بررسی کند/ هر فردی که تخلف کند باید به سزای اعمالش برسد

نماینده رودسر و املش با بیان این که هر فردی که تخلف کند باید به سزای اعمالش برسد، خواستار بررسی و پی گیری موضوع واگذاری زمین و ملک از سوی شهرداری تهران به افراد خاص شد.

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری یوپنا، با بیان این که نباید نسبت به هر نوع تخلفی بی تفاوت ماند، اظهار داشت: موضوع واگذاری زمین های شهری از سوی شهرداری به برخی افراد خاص باید ابتدا بررسی شود و اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفته با افراد خاطی برخورد جدی و قانونی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای قانون در مورد خاطیان، خاطر نشان کرد: شهرداری نظارت شورای شهر را دارد. بهتر است اعضا شورای شهر به جای مصاحبه و رسانه ای کردن این موضوع بیایند و بررسی کنند که آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر.

نماینده رودسر و املش، ادامه داد: تمام قوا، نهادها و سازمان ها باید نسبت به این موضوع عا حساس باشند و پس از بررسی آن ها را پی گیری کنند. مثلا قوه قضائیه بعد از صدور حکم باید موضوع را از طریق نظارت و بازرسی پی گیری کند. بقیه قوا و سازمان ها و نهادها نیز همین طور.

وی با اشاره به موضوع  فیش های حقوقی، گفت: در مورد برخی مدیران تخلفاتی صورت گرفته بود که به معنی مشکل دار بودن همه مدیران نیست چرا که اکنون در بدنه نظام و دولت مدیرانی وجود دارند که صادقانه خدمت می کنند، اما در مورد برخی که از بیت المال برای خودشان حقوق ها و پاداش های نجومی بر می دارند باید موضوع بررسی شود تا در صورت اثبات آن این پول هل به بین المال بازگردد.

نماینده رودسر و املش، افزود: شرع، عرف و اخلاق این مساله را نمی پذیرد که فاصله فاحشی بین مدیر و کارمندان و به طور کلی افراد یک جامعه باشد.

این نماینده با تاکید بر پی گیری متخلفان چه در بحث فیش های حقوقی و چه موضوع شهرداری، تصریح کرد: هر فردی که تخلف کند باید به سزای اعمالش برسد. اگر این تخلفات فردی بوده باید به حساب فرد و اگر جمعی بوده به حساب جمع متخلف رسیدگی شود. اگر قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند بروز این جرایم در جامعه کمتر می شود.

عباسی، خاطر نشان کرد: نباید فضای جامعه را به گونه ای کنیم که مردم از مسئولان نا امید شوند. به نظر می رسد برخی به این موضوع ها دامن می زنند و بخشی از آن نیز با مدیریت آن سوی مرزها صورت می گیرد.

انتهای پیام