افتتاح ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل
افتتاح ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل

ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در مراسم افتتاحیه این ساختمان که با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مسئولین محلی شهرستان آران و بیدگل برگزارشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به سابقه دانشگاه پیام نور آران و بیدگل گفت : این مرکز از مراکز باسابقه دانشگاه بوده که همیشه مورد توجه استان بوده و در برنامه های آینده نیز در اولویت می باشد.

دکتر مهدی یوسفی در ادامه  با اشاره به سابقه دانشگاه پیام نور گفت : دانشگاه پیام نور محصول انقلاب است و سیاست بومی گزینی از سیاست های موفق دانشگاه پیام نور بوده که توانسته است بسیاری از دغدغه های خانواده ها را برطرف کند .

مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : ساختمان تحصیلات تکمیلی با زیربنای ۲۳۰۰ مترمربع و با اعتبار بیش از ده میلیارد ریال در دوطبقه دارای ۱۰ کلاس درس و ۶ آزمایشگاه می باشد که از سال ۸۸ عملیات ساختمانی آن آغاز شده و امروز به بهره برداری می رسد   .

دکتر امیر لقمان با اشاره به وجود دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه و نیازهای این دانشجویان گفت : ساختمان جدید را به رشته های تحصیلات تکمیلی اختصاص داده ایم تا به صورت اختصاصی تجهیز شود.

در ادامه جلسه دکتر سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به سابقه مرکز آران و بیدگل خواستار حمایت جدی استان در افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و اختصاص اعتبارات لازم برای توسعه دانشگاه شد.

همچنین مهندس ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل نیز در این مراسم افتتاحیه با اشاره به سابقه درخشان شهرستان آران و بیدگل خواستار توجه بیشتر مسئولین به این شهرستان شد.