تحلیل عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش از استعفای وزیر آموزش و پرورش و وضعیت گزینه پیشنهادی
تحلیل عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش از استعفای وزیر آموزش و پرورش و وضعیت گزینه پیشنهادی

تغییر کابینه را اگر هم سیاسی بدانیم سبب بالا رفتن توقعات مردم شده و در واقع خواسته مردم بود که موجب تلنگری شد تا وزیر آموزش و پروش استعفا دهد و وزیر پیشنهادی مورد تایید من است.

گروه سیاسی – عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش گفت: تغییر وزیر آموزش و پرورش از خواسته های مردم بود و گزینه معرفی شده مورد تائید است.

 زهرا سعیدی مبارکه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «یوپنا» با اشاره به تغییر و تحولات در کابینه دولت یازدهم، اظهار داشت: بایستی ابتدا از زحمات و تلاش سه وزیر قبلی تشکر و قدردانی نمایم و با توجه به اینکه ما باید شایسته سالاری را به معنای واقعی سر لوحه کارها و انتخاب خود قرار دهیم و به این اقدام آگاهانه از جانب آقای روحانی احترام گذاشت.

10176_533

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: اما ای کاش و وزیر آموزش و پرورش قبل از اینکه استعفای خود را ابراز می کردند در مجلس حضور یافته و به سوالات نمایندگان مجلس جواب می دادند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با تاکید بر اهمیت جایگاه وزرا، خاطرنشان کرد: به هرحال یکسری مطالبات و درخواست هایی وجود دارد و افرادی که تحت عنوان وزیر بر مسند وزارت می نشینند بایستی تمام سعی و تلاش خود را در راستای تحقق این اهداف بکار گیرند که یک دقیقه برای آموزش و پرورش هم یک دقیقه است، چرا که از طریق همین آموزش و پرورش که جوانان ما می توانند برای جامعه مثمر ثمر باشند یا خدایی نکرده به راه خطا رفته و عضو گروههای منافق شوند.

زهرا سعیدی تاکید کرد: حساس ترین وزراتخانه چه از دید کاری و چه از دیدگاه سیاسی و مردمی وزارت آموزش و پرورش است که با توجه به سابقه کاری و تجربیات آقای دانش آشتیانی انتظار برآورده شدن انتظارات مردم و به خصوص قشر فرهنگیان و مطالبات به حق آنها را دارا می باشد.

نماینده مستقل مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تغییر وزیر آموزش و پرورش از خواسته های مردم بود و آقای روحانی به این خواسته مردم احترام گذاشته و از استعفای آقای فانی، وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرده که نمایندگاه مجلس روز سه شنبه در خصوص دادن رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی تصمیم گیری می کنند و امیدوارم هر چه به صلاح مردم هست رقم بخورد.

سعیدی اظهار داشت: تغییر کابینه را اگر هم سیاسی بدانیم سبب بالا رفتن توقعات مردم شده و در واقع خواسته مردم بود که موجب تلنگری شد تا وزیر آموزش و پروش استعفا دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به لزوم تقویت تیم اقتصادی دولت گریزی زد و با اشاره به تاثیرات آن در سایر حوزه ها، بیان داشت: بایستی که تقویت تیم اقتصادی را در اولویت قرار دهند چرا که با یک تیم اقتصادی قوی می تواند خواسته ها و مطالبات مردم به خصوص قشر فرهنگی ما رو بر آورده کنند.