سئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طبس از آغاز ثبت‌نام اردوهای جهادی این شهرستان خبر داد.

سئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طبس از آغاز ثبت‌نام اردوهای جهادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش یوپنا، علیرضا ابراهیمی؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس با بیان اینکه ثبت‌نام در اردوی جهادی شهرستان طبس، از شش مردادماه آغاز شده است، اظهار کرد: افراد دانشجو و افرادی که علاقه‌مند به حضور در این اردوها هستند می‌توانند تا ۱۲ مرداد ماه امسال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مکان اردوی جهادی، دهستان منتظریه طبس است، افزود: زمان این اردو از ۱۵ لغایت ۲۵ مردادماه امسال خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس بیان کرد: در این اردو برادران و خواهران در عرصه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، مشاوره و بهداشت و درمان این دهستان فعالیت خواهند کرد.

ابراهیمی ادامه داد: ساخت خانه‌ها، مرمت و بهسازی مدارس، برگزاری کلاس‌های مخصوص بانوان و کودکان، کلاس‌های مشاوره و مشاغل خانگی، از جمله فعالیت‌های افراد اعزام شده به این اردوی جهادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه افراد ثبت‌نام کننده باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر بسیج دانشجویی شهرستان طبس نسبت به ثبت‌نام در این اردو اقدام کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور طبس یادآور شد: همچنین بانوان و آقایان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به ترتیب با شماره‌های ۰۹۹۰۵۶۴۴۷۱۴ و ۰۹۱۳۷۷۸۱۲۳۳ تماس حاصل کنند./ایکنا